Přistěhovalci jsou lidé uprchlík, kteří přicházejí vypovědět z vlasti

0

Kdo jsou uprchlíci? Je to cizinci, kteří v důsledku důvodného strachu z pronásledování z důvodu své rasy proti imigraci, náboženství, národnosti, politického přesvědčení nebo příslušnosti k určité sociální skupině byli nuceni opustit svou zemi původu a které jsou z důvodu těchto obav, nemůže nebo nechce využít ochrany své země (zdroj: Ženevské Konvence, 1951 gg).

Kdo jsou imigranti? Přistěhovalci jsou lidé, kteří přicházejí do jiné země než jejich země původu. Takže každý uprchlík vypovědět z vlasti a uprchlík jsou přistěhovalci, ale ne každý imigrant je uprchlík. Uprchlíci prchají jen před válkou?

Uprchlíci prchají jen před válkou uprchlík?

Uprchlíci prchají před válkou a pronásledováním. Kolik lidí v Polsku si nárokuje status uprchlíka? Za posledních 25 let bylo v Polsku podáno 162 183 žádostí o status uprchlíka. V roce 2017 podalo do Polska 5 tisíc cizinců žádosti o udělení statusu uprchlíka nebo jiných typů mezinárodní ochrany. Nejvíce jich tvořili občané Ruska (70 procent.), Ukrajina (13%.) a Tádžikistán (3%.). Pozitivně se řešily žádosti 520 cizinců. Nejvíce pozitivních rozhodnutí obdrželi občané: Ukrajina (276 osob), Rusko (87 osob) a Tádžikistán (35 osob.)

Uprchlíci prchají jen před válkou uprchlík?Co znamená IPI? Individuální integrační program (IPI) je od roku 2001 existující integrační program pro uznané uprchlíky a osoby, které získaly dodatečnou ochranu. Program funguje na základě zákona O sociální pomoci proti imigraci a nařízení ministra sociální politiky, o poskytování pomoci uprchlíkům vypovědět z vlasti a realizován regionální centra pomoci rodině.

Pomoc zahrnuje peněžní dávky (na údržbu a výdaje spojené s výukou polštiny), placení pojistného a specializované sociální poradenství. Výška, objem a formy integrační pomoci obsažené v IPI jsou definovány individuálně na základě environmentálních rozhovorů prováděných s cizincem. Délka IPI je 12 měsíců, nicméně, pomoc může být pozastaveno v případě nedodržení cizinec svých povinností, odsouzení jeho právoplatným rozhodnutím soudu nebo odnětí postavení uprchlíka.

Ve světle polského vypovědět z vlasti práva není azyl

Azyl je forma ochrany poskytovaná cizincům v situaci, kdy je potřeba zajistit jejich bezpečnost a pokud jde o důležité zájmy Polské republiky. Taková ochrana je politická, v praxi se v Polsku nepoužívá. Ve světle polského práva není azyl stejný jako status uprchlíka, nicméně proti imigraci v mezinárodní terminologii pojmy „status uprchlíka” a „azyl” nejčastěji znamenají totéž.

Cizinec je každá osoba vypovědět z vlasti, která nemá polské občanství.

Deportace-vyhoštění cizince ze státu pobytu na základě správního rozhodnutí. Podle zákona o cizincích platného v Polsku je rozhodnutí o deportaci rozhodnutím „o povinnosti cizince se vrátit”. V tomto rozhodnutí se vždy musí rozhodnutí o zákazu opětovného vstupu na území Republiky Polsko nebo na území všech států Schengenského prostoru a stanoví dobu trvání tohoto zákazu (od půl roku do 5 let). Odpovědným za vynesení rozhodnutí o deportaci (a následném jeho provedení) je pohraničník (vedoucí oddělení nebo náčelník SS).

Ve světle polského vypovědět z vlasti práva není azyl 

Deportační rozhodnutí prý není vynuceno-SG určí cizinci lhůtu 15 až 30 dnů, během níž musí dobrovolně odejít z Polska. Pokud cizinec dříve nelegálně překročil hranici nebo byl nalezen, což ohrožuje bezpečnost nebo obranu státu nebo bezpečnost a veřejný pořádek-pak rozhodnutí nezahrnuje dobu dobrovolného odchodu. Deportace se provádí přivedením cizince k hranici nebo doručením do země původu.

Zadržení se použije proti imigraci, je-li zjištěno

Zadržení-nucené ubytování cizinců v uzavřených centrech, které provozují pohraničníci (chráněná Centra pro cizince vypovědět z vlasti). Zadržení se použije, je-li zjištěno, že cizinec ohrožuje obranu nebo bezpečnost státu nebo bezpečnost a veřejný pořádek. Může být také použita, když cizinec nelegálně překročil hranici nebo nemá doklady totožnosti.

V souladu s mezinárodní a evropskou, zadržení by měl být používán pouze v krajním případě, tj. když není možné zajištění řádného průběhu soudního řízení tím, že použití prostředků, měkčí, např. povinnost pravidelně denně pro cizince pohraniční stráže.

Polská legislativa umožňuje zadržování rodin s dětmi, které po mnoho let je příčinou protestů nevládních organizací a kritiky veřejného ochránce práv a úřadu veřejného ochránce práv proti imigraci o právech dítěte.

Emigrant je člověk, který odchází ze své země původu.

Frontex – Evropská Agentura pro Řízení Spolupráce Operací na Vnějších Hranicích Členských Států Evropské Unie (European Agency for the Management of Operational Cooperation at the External Borders of the Member States of the European Union) – založena v roce 2004 nezávislá agentura v rámci Evropské Unie se sídlem ve Varšavě. Hlavním úkolem Frontexu je koordinovat operativní spolupráci mezi členskými státy EU při řízení vnějších hranic, aby je mohly kontrolovat a chránit.

To je spolu zdraví s obchodem se zbraněmi a drogami

Ženevský cestovní doklad vypovědět z vlasti (často nazývaný Ženevský pas nebo modrý pas) je dokument stanovený Ženevskou úmluvou vydaný cizinci, kterému byl přidělen status uprchlíka. Ženevský cestovní doklad nahrazuje cizince pasem jeho země původu. V Polsku ho vydá šéf úřadu pro zahraniční styky na dva roky.

To je spolu zdraví s obchodem se zbraněmi a drogami

Obchodování s lidmi-fenomén nábor, přepravu, dodávku, přenos, ukládání nebo přijímání člověka pro jeho použití s použitím m.in. násilí, vyhrožování, podvodu, uvedení v omyl, rozhodování majetkových výhod. O obchodování zdraví s lidmi se také bavíme, pokud k tomu dojde se souhlasem poškozeného.

To je spolu s obchodem se zbraněmi a drogami jeden z nejvýnosnějších a stále se vyvíjejících trestných činů, proti imigraci velmi často přeshraničního charakteru. Trestný čin obchodování s lidmi je trestným činem a hrozí podle polského trestního zákoníku odnětí svobody na dobu nejméně 3 let.

Imigrant je člověk, který přichází do jiné země než jeho země původu.

Program individuální integrace (IPI) je od roku 2001 existujícím integračním programem pro uznané uprchlíky a osoby, které získaly dodatečnou ochranu. Program funguje na základě zákona O sociální pomoci petice a nařízení ministra sociální politiky, o poskytování pomoci uprchlíkům a realizován regionální centra pomoci rodině.

Pomoc zahrnuje peněžní dávky (na údržbu a výdaje spojené s výukou polštiny), placení pojistného a specializované sociální poradenství. Výška, objem a formy integrační pomoci obsažené v IPI jsou definovány individuálně na základě environmentálních rozhovorů prováděných s cizincem. Délka IPI je 12 měsíců, petice nicméně, pomoc může být pozastaveno v případě nedodržení cizinec svých povinností, odsouzení jeho právoplatným rozhodnutím soudu nebo odnětí postavení uprchlíka (nebo zrušení doplňkové ochrany).

Cílem integrace petice by mělo být zpřístupnění

Integrace je složitý a dynamický bilaterální proces, který zahrnuje jak cizince, tak hostitelskou společnost, jejímž cílem je úplné a rovnocenné členství cizinců ve společnosti přijímajícího státu. Cílem integrace by mělo být zpřístupnění možnosti samostatné práce cizince v Polsku, včetně trhu práce, a také podle přistěhovalce z dávek a sociální pomoci (definice podle Ministerstva Rodiny, Práce a Sociální Politiky ” – organizace, odpovědné za tvorbu integrační politiky v Polsku).

Návrh dokumentu” polská politika integrace cizinců – předpoklady a pokyny ” byl schválen v roce 2013 ministrem pro otázky sociálního zabezpečení. Rozhodnutí Evropského výboru Rady Ministrů tento ministr byl uveden jako orgán petice zodpovědný za činnosti spojené s koordinací politiky integrace cizinců v Polsku.

Komisař pro migraci a vnitro je postem v Evropské komisi, kterou od 1.Listopadu 2015 zastává Dimitris Avramopulos. Hlavním úkolem komisaře je m.in. vytvoření migrační politiky řízením migračních toků. Úkolem komisaře je m.in. při přípravě návrhů smluv a zákonů o mezinárodním právu a kontrole členských států v oblasti provádění směrnic EU.

Дублинское nařízení zdraví (Dublin I, Dublin II, Dublin III) – legislativních aktů EU, stanovení kritérií a mechanismů, potřebné pro určení států, odpovědných za posuzování žádostí o azyl. Definice odpovědného státu patří k prvním akcím na mezinárodní ochranu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno